VSV-konserni

Vakiokorvaukset seuraavassa laskutuksessa

Pitkään kestäneistä sähkönjakelukeskeytyksistä tullaan maksamaan asiakkaille vakiokorvauksia, jotka lasketaan keskeytyksen keston ja vuotuisen verkkopalvelumaksun mukaan. Korvaukset tullaan hyvittämään tai maksamaan seuraavassa laskutuksessa eli joulukuun alussa, jolloin laskutetaan marraskuun kulutusta. 

Kuvan taulukossa vakiokorvauksien määrät. Verkkopalvelumaksulla tarkoitetaan sulakekoon mukaan määriteltyä kuukausittaista perusmaksua ja kulutusta siirtotuotteen mukaan. Jos asiakkaalle jää marraskuun laskusta yli 300 euroa vakiokorvaushyvitystä jäljelle, maksamme ne asiakkaan tilille. Tilinumeron pystyy ilmoittamaan Oma Lowell-palvelussa, jos sitä ei vielä ole tiedoissamme. Laskussa tulee olemaan toimintaohjeet tilinumeron ilmoittamisesta.

Vakiokorvauksen maksimimäärä on 2000 euroa.

Puita poistetaan linjoilta edelleen

Jatkamme edelleen myrskyn jälkeisiä viankorjauksia ja poistamme puita linjoilta järjestyksessä. Jos huomaat puita linjoilla tai, että puu on kaatumaisillaan linjoille. Ota meihin yhteyttä:

  • Asiakaspalvelu (kiireetön; havinto puusta linjalla) 02-8506060
  • Vikapalvelu (kiireellinen tilanne; sähköt poikki) 02-8506070
  • sähköposti: asiakaspalvelu@vsv.fi
  • Vikailmoituslomake

Ajankohtaista

Työhön kuuluu asiakkaiden neuvominen monenlaisissa energia-asioissa ja välillä vaativienkin ongelmien ratkaiseminen.

Työtehtäviin kuuluvat mm. sähköverkon suunnittelu- ja dokumentointitehtävät Laitilassa.

Oivallinen palvelumme tarjoaa asiakkaillemme palvelua ajasta ja paikasta riippumatta.

LED-valojen pienempi sähkönkulutus on tehnyt kausivalaisemisesta edullisempaa.

Jatkossa, kun asiakkaan sähkösopimus on päättymässä ulosmuuttoon (tai tapahtuu sähkösopimuksen omistajan vaihdos) saa asiakas päättymisestä t…