VSV-konserni

Varmistamme sähköjen turvallisen kytkennän jatkossa tekstiviestillä

Vakka-Suomen Voima varmistaa asiakkaalta turvallisen sähköjen kytkennän jatkossa tekstiviestillä. Asiakkaalle lähetetään tekstiviesti muutto- ja perintätilanteissa. Viestissä pyydetään varmistamaan, ettei kohteessa ole päällä sähkölaitteita, jotka voisivat aiheuttaa tulipalon tai sähköiskun vaaran. Sähköt kytketään käyttöpaikalle, kun asiakas on varmistanut turvallisuuden ja vastannut viestiin ohjeen mukaan.

Kytkemistekstiviesti voimassa neljä vuorokautta

Asiakkaalla on mahdollisuus vastata viestiin ohjeiden mukaisesti neljän vuorokauden ajan. Mikäli asiakas ei vastaa viestiin kolmen päivän kuluessa, lähetetään hänelle huomautusviesti.

Jos asiakas jättää vastaamatta viesteihin, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jotta sähköt saadaan kytkettyä. Käyttöpaikoissa, joissa ei ole etäkytkettävää sähkömittaria, tekstiviestin sijaan asiakaspalvelumme soittaa asiakkaalle sopimuksen alkamispäivänä varmistaakseen sähköturvallisen kytkennän.

VSV:n asiakaspalvelu
puh. 02-8506060
asiakaspalvelu@vsv.fi
 

Käytäntö parantaa turvallisuutta ja vähentää sähköjen kytkentään liittyviä riskejä.

Sähköjen kytkeminen edellyttää voimassa olevaa sopimusta

Sähköjen kytkeytyminen edellyttää voimassa olevaa sopimusta sähkön käyttöpaikalla. Sähkönjakelu ei voi alkaa, mikäli sähkösopimusta ei ole tehty. Asiakkaan tulee olla yhteydessä hyvissä ajoin ennen muuttopäivää valitsemaansa sähkönmyyntiyhtiöön, jonka kautta sähköverkkoyhtiö saa tiedon tulevasta sähköjen kytkennästä. Järjestelmä lähettää kytkentää koskevan tekstiviestin, mikäli sähköt eivät ole käyttöpaikassa päällä jo valmiiksi sopimuksen alkaessa. Tekstiviesti sähköjen turvallisesta kytkennästä lähtee samana päivänä, kun sopimus alkaa.

Perintätilanteessa kytkentätekstiviesti lähtee asiakkaalle, kun erääntyneet maksut ovat kirjautuneet maksetuiksi. Otathan perintätilanteessa yhteyttä kumppaniimme Lowelliin, mistä saat tietoosi erääntyneet maksut ja miten tilanteessa edetään. Lowellin asiakaspalvelu on avoinna ma-pe klo 8-18 puhelimessa 02-2700 390 ja sähköposti laskutus@lowell.com. 

Asiakastiedot ajantasalle

Sähkösopimusta tehdessä on hyvin tärkeää, että asiakkaan tiedot ovat oikein. Omat asiakastiedot pystyy helposti tarkistamaan Rauman Energian, Vakka-Suomen Voiman ja Omavoiman yhteisestä sähköisen asioinnin palvelusta Oiva Onlinesta.

Ajankohtaista

Sähkölinjaan nojaavaa puuhun ei saa turvallisuussyistä koskea!

Tarjoamme maanantaina 3.3.2025 ilmaisen sisäänpääsyn Ugin uimahalliin

AitoLämpö – vastuullista kaukolämpöä yrityksellesi

Voimahahmo-juttusarjassa tutustumme konsernimme arjen supersankareihin.

Oivallinen palvelumme tarjoaa asiakkaillemme palvelua ajasta ja paikasta riippumatta.

Voimalinjojen aluskasvillisuutta raivataan säännöllisin väliajoin.

Työhön kuuluu asiakkaiden neuvominen monenlaisissa energia-asioissa ja välillä vaativienkin ongelmien ratkaiseminen.